رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، گفت: طی سال گذشته ۲۷ واحد تولیدی تعطیل در استان زنجان فعال شده و وارد چرخه تولید شد.
کد خبر: ۸۴۲۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰ 25 April 2020

۲۷ واحد تولیدی تعطیل در استان زنجان فعال شده است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، گفت: طی سال گذشته ۲۷ واحد تولیدی تعطیل در استان زنجان فعال شده و وارد چرخه تولید شد.

ناصر فغفوری ظهر شنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای جهش تولید اشاره کردو گفت: در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان برای جهش تولید ۷ راهبرد اصلی با ۴۳ برنامه تهیه و تدوین شده است.

وی اظهار کرد: برای اجرای این پروژه‌ها سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برنامه لازم را تهیه کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان، گفت: در سال گذشته ۲۷ واحد تولیدی تعطیل در استان زنجان فعال شده و وارد چرخه تولید شد و برای امسال هم تعدادی از واحدهای تولید شده وارد چرخه تولید می‌شوند.

فغفوری ابراز داشت: افزایش حجم صادرات، ایجاد تنوع در محصولات سبد صادراتی استان و ایجاد تنوع در مقاصد محصولات صادراتی استان در دستور کار است.

وی گفت: افزایش صادرات به ۱۵ کشور همسایه و کشورهای اوراسیا جزو برنامه‌های اولویت دار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است.

در ادامه این جلسه، رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان، تاکید کرد: شیوع بیماری کرونا باعث شده صادرات این استان به ترکیه کاهش داشته باشد و ۷۰ درصد از صادرات استان زنجان به کشور ترکیه است.

مهدی رونا افزود: امیدواریم با ریشه کنی یکرونا شاهد باز شدن مرزها باشیم تا تحول خوبی در اقتصاد و صادرات استان رخ دهد.

وی با بیان اینکه عمده کالای صادراتی این استان شمش روی است، تاکید کرد: صادرات این کالا در اقتصاد استان تحول عظیمی ایجاد می‌کند.

منبع/مهر

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار