مرتضوی، معاون اجرایی رییس جمهور: آزاد راه تهران - شمال: طرحی با مولفه‌های اقتصاد مقاومتی است و این آزاد راه مسیر کوتاه تری به دریا می‌انجامد و کاهش صرفه جویی در وقت و هزینه‌ها را درپی دارد.
کد خبر: ۱۰۲۹۳۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲ 19 February 2022

به گزارش تابناک مازندران، با شناسایی و بستری ۱۹۱ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مجموع بیماران کرونایی استان ۹۸۴ نفر شد.

در جدیدترین رنگ بندی اعلام شده توسط وزارت بهداشت، ۱۹ شهرستان مازندران در وضعیت قرمز کرونایی، یک شهرستان در وضعیت نارنجی و ۲ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

 رئیس بنیاد مستضعفان: باند اول قطعه ۲ آزادراه تهران-شمال پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می‌رسد.

میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید از آزاد راه تهران-شمال: با توجه به پرداخت نقدی اعتبارات طرح آزاد راه تهران - شمال، وضعیت اجرای این طرح در سال ۱۴۰۱ بهتر از گذشته خواهد بود.

 مرتضوی، معاون اجرایی رییس جمهور: آزاد راه تهران - شمال: طرحی با مولفه‌های اقتصاد مقاومتی است و این آزاد راه مسیر کوتاه تری به دریا می‌انجامد و کاهش صرفه جویی در وقت و هزینه‌ها را درپی دارد.

 امام جمعه ساری: برای توسعه در حوزه‌های مختلف و رفع نیاز جامعه تلاش مضاعف و از دانش بومی بیشتر بهره گیری شود.

 کارشناس هواشناسی: امروز آسمان نیمه آفتابی، فردا آفتابی و دما نیز روند افزایشی دارد. فردا (آغاز هفته) افزایش دما محسوس ترخواهد بود.

 حمزه‌ای، مدیرکل امور مالیاتی مازندران: فردا، آخرین مهلت اتصال کارتخوان‌ها به سامانه مالیاتی‌/کارتخوان‌های غیر مجاز و بی‌هویت از اول اسفند مسدود می‌شوند.

 در هفته هیجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز نساجی مازندران در زمین ورزشی امام رضای مشهد، مقابل گل گهر سیرجان، با نتیجه ۲ بر ۱ بازی را به حریف واگذار کرد.

 اهداء اعضای مرحومه زهراکاظمی جلودار، بیمار مرگ مغزی ۵۰ ساله بابلی، به۳ بیمار نیازمند حیات دوباره بخشید.

 دبستان ۱۲ کلاسه پل‌گردن ناحیه یک ساری در زمینی به مساحت هزارو ۴۰۶ متر مربع اهدایی خانواده خیر نیک‌اندیش احمدی و کمک هزینه ۸۰۰ میلیون تومانی خیر مدرسه‌ساز خانم سعادت در پل‌گردن ساری کلنگ زنی شد.

 مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه‌شمالی: برای توسعه و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار از ابتدای امسال تا‌کنون ۲۵۱ میلیارد رلال تسهیلات برای ۱۷۸ طرح در بخش‌های کشاورزی این شهرستان جذب شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار