کد خبر: ۵۰۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱ 17 October 2017
پیشکسوت پرسپولیس و بازیکن سابق تیم ملی، گفت: پرسپولیس اگر بتواند از سد الهلال بگذرد بدون شک، می تواند به مقام قهرمانی آسیا دست پیدا کند ولی نبایستی این را فراموش کنیم که در بازی امشب کار بسیار سختی را در پیش دارد.

"فرشاد پیوس" در گفتگو با خبرنگار تابناک تهران، در خصوص بازی امشب (سه شنبه) پرسپولیس در مقابل الهلال عربستان، اظهار داشت: بازی امشب در مقابل الهلال عربستان، بازی سختی است و برای این که به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم به بُرد نیاز داریم. 
وی افزود: پرسپولیس در بازی امشب، بازی را هجومی آغاز خواهد کرد و با سیستم 2-4-4 لوزی، وارد زمین خواهد شد و نفوذ از کناره های زمین را در مد نظر دارد و بر روی دروازه الهلال اقدام به سانتر و حمله می کند. 

پیشکسوت پرسپولیس و کاپیتان اسبق این تیم، در ادامه گفت: با توجه به این که تیم الهلال، مدافع شاخص خود را در اختیار ندارد و این فرصتی است که بازیکنان پرسپولیس می توانند از آن استفاده کنند و از عمق خط دفاعی الهلال نهایت بهره را ببرند.

پیوس تصریح کرد: ما احتیاج داریم که تهاجمی بازی را شروع کنیم و مدافعان پرسپولیس بایستی باهوش و هوشیار باشند که اسیر ضد حملات تیم الهلال نشوند. 

وی در ادامه بیان داشت: بایستی بازیکنان پرسپولیس بتوانند که فاصله بین خط هافبک و خط حمله را حفظ کنند و در میانه میدان حفظ توپ کنند و "محسن مسلمان" می تواند در میانه میدان به خوبی بازی سازی کند و به عمق دفاع الهلال و برای استفاده مهاجمان توپ ارسال کند.

بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی، تأکید داشت: بازیکنان پرسپولیس بایستی سعی کنند که از ضربات ایستگاهی و کرنر نهایت استفاده را ببرند و اگر درست از این موقعیت ها استفاده کنند؛ توانایی رسیدن به نتیجه دلخواه خود را دارند.

دربی شرایط خاص خودش را دارد 

پیوس در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس در صورت پیروزی در مقابل الهلال و راه یابی به فینال، می تواند به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا امیدوار باشد؟ گفت: همه ما انسان ها در زندگی با امیدی که به آینده داریم زنده هستیم.

وی افزود: پرسپولیس اگر بتواند از سد الهلال بگذرد بدون شک، می تواند به مقام قهرمانی آسیا دست پیدا کند ولی نبایستی این را فراموش کنیم که در بازی امشب کار بسیار سختی را در پیش دارد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: پرسپولیس بایستی سعی کند در بازی امشب، فوتبال آبرومندانه ای ارائه دهد و از حیثت فوتبال ایران در آسیا دفاع کند و امیدوارم که در نهایت، بازی به سود ما به پایان برسد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. 

برانکو بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است 

پیوس در پاسخ به این پرسش که "جعفر کاشانی" عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفته بودند که پرسپولیس به تفکر جدیدی نیاز دارد و نظر شما در این مورد چیست؟ اظهار داشت: پرسپولیس در اکثر بازی هایش با یک سیستم بازی می کند و نیاز است که در هر بازی و با توجه به شرایط آن، بتواند با سیستم جدیدی بازی کند.

وی تصریح کرد: منظور این نیست که برانکو به کار خود در این تیم ادامه ندهد و شخص دیگری جایگزین وی شود؛ بلکه منظور این است که در هر بازی با روش و سیستم جدیدی بازیکنان وارد میدان مسابقه شوند و  منظور عضو هیأت مدیره باشگاه هم همین موضوع بوده است. 

پیشکسوت پرسپولیس افزود: بدون شک بهترین گزینه برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس در حال حاضر برانکو است و نیاز است که وی به کار خودش در تیم ادامه دهد و تاکنون هم عملکرد خوب و مناسبی داشته است. 

پیوس در پایان در خصوص بازی هفته آینده پرسپولیس در مقابل استقلال تهران، گفت: دربی شرایط خاص خودش را دارد و هر تیمی که موقعیت داشته باشد و بتواند از موقعیت هایش به خوبی استفاده کند در نهایت می تواند پیروز میدان مسابقه باشد. 



پرسپولیس با عبور از الهلال، شانس اول قهرمانی در آسیا است/ منظور عضو هیأت مدیره این نبوده که پرسپولیس به مربی دیگری نیاز دارد

پرسپولیس با عبور از الهلال، شانس اول قهرمانی در آسیا است/ منظور عضو هیأت مدیره این نبوده که پرسپولیس به مربی دیگری نیاز دارد
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
در بازی رفت ابروی ایران رو برد با بی غیرتی تمام در زمین نظاره گر بودند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار